top of page
KUP MOTOCYKL Z FLOTY MOTOTREKA
Nasze motocykle użytkowane są wyłącznie do wypraw turystycznych. Serwisujemy je w autoryzowanym serwisie Triumph Trójmiasto, gdzie dostępna jest ich pełna historia serwisowa. Każdy z naszych motocykli kupowany był jako nowy w sieci dealerskiej Triumpha.
Triumph Tiger Rally Explorer 1200
Rok produkcji 2023,5 model 2024 (po liftowy)
Przebieg 22373 km
Triumph Tiger 1200 Rally Explorer pierwsza rejestracja 04.2024.
Motocykl ten to najwyższa wersja wyposażenia Tigera i posiada 30 litrowy zbiornik paliwa.
Motocykl wyposażony seryjnie między innymi w:
👉Tempomat.
👉Funkcja Triumph Shift Assist (wspomaganie zmiany biegów na wyższy i niższy).
👉Hill Hold.
👉Tryby Jazdy 6.
👉Adaptacyjne oświetlenie z funkcją doświetlania zakrętów.
👉W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej.
👉Dodatkowe światła LED.
👉7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph
Connectivity System.
👉Zoptymalizowany OC-ABS i kontrola trakcji.
👉Czujniki ciśnienia powietrza w kołach.
👉Moduł Bluetooh umożliwiający sparowanie z telefonem,
interkomem i GoPro.
👉Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera.
👉Podgrzewane manetki.
Silnik:
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym.
Pojemność :1160 cm³
Maksymalna moc-150 KM (110.4kW) przy 9000 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy-130 Nm przy 7000 obr./min.
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa.
Układ napędowy-Wał Kardana.
Sprzęgło-Hydrauliczne, mokre, wielotarczowe z systemem Slip.
Skrzynia biegów -6-stopniowa.
Podwozie:
Rama -Rama z rur stalowych, z podporami z kutego aluminium z dokręcanym tylnym stelażem z aluminium.
Wahacz- Dwustronny aluminiowy wahacz „Tri-Link” z podwójnymi aluminiowymi ramionami.
Przednie koło- Szprychowe (bezdętkowe). 21 x 2,15 cala.
Tylne koło- Szprychowe (bezdętkowe). 18 x 4,25 cala.
Przednia opona, 90/90-21 (M/C 54V TL)
Tylna opona, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Przednie zawieszenie-Półaktywne Showa 49 mm USD. Skok koła 220 mm skok.
Tylne zawieszenie Półaktywny amortyzator Showa typu monoshock z elektroniczną regulacją napięcia wstępnego. Skok koła 220mm.
Przedni hamulec-Monoblokowe radialne zaciski Brembo M4.30 Stylema, OC-ABS, 320 mm podwójne pływające tarcze. Z radialną pompą hamulca Magura HC1 z oddzielnym zbiornikiem.
Tylni hamulec Pojedyncza tarcza 282 mm z zaciskiem Brembo, OC-ABS. Tylny główny cylinder z osobnym zbiornikiem.
Przyrządy Kolorowy 7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy- 849 mm (982 mm z handbarami) mm
Wysokość bez lusterek- 1487 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1547 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm
Wysokość siedzenia- 875/895 mm z możliwością regulacji mm
Rozstaw osi 1560 mm
Sprzedając wystawiam Fakturę VAT 23%.
Cena 82000 zł brutto, nie obejmuje wyposażenia dodatkowego (kufry ze stelażami, osłona ośki, osłona reflektora, deflektor), akcesoria te montuje na kolejnym identycznym egzemplarzu.
Cena 82 000 zł.
Triumph Tiger GT Explorer 1200
Rok produkcji 2025 model 2024.
Przebieg 19 975 km.
Triumph Tiger 1200 GT Explorer pierwsza rejestracja 04.2024.
Motocykl ten to najwyższa wersja wyposażenia Tigera GT i posiada 30 litrowy zbiornik paliwa. Motocykl wyposażony seryjnie między innymi w:👉Tempomat.
👉Funkcja Triumph Shift Assist (wspomaganie zmiany biegów na wyższy i niższy).
👉Hill Hold.
👉Tryby Jazdy 6.
👉Adaptacyjne oświetlenie z funkcją doświetlania zakrętów.
👉W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej.
👉Dodatkowe światła LED.
👉7-calowy ekran TFT z systemem łączności My TriumphConnectivity System.
👉Zoptymalizowany OC-ABS i kontrola trakcji.
👉Czujniki ciśnienia powietrza w kołach.
👉Moduł Bluetooh umożliwiający sparowanie z telefonem, interkomem i GoPro.
👉Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera.
👉Podgrzewane manetki.
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym.
Pojemność :1160 cm³.
Maksymalna moc-150 KM (110.4kW) przy 9000 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy-130 Nm przy 7000 obr./min.
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa.
Układ napędowy-Wał KardanaSprzęgło-Hydrauliczne, mokre, wielotarczowe z systemem.
SlipSkrzynia biegów -6-stopniowaPodwozieRama -Rama z rur stalowych, z podporami z kutego aluminium z dokręcanym tylnym stelażem z aluminium.
Wahacz- Dwustronny aluminiowy wahacz „Tri-Link” z podwójnymi aluminiowymi ramionami.
Przednie koło- Odlewane z aluminium, 19 x 3 cala.
Tylne koło- Odlewane z aluminium, 18 x 4.25 cala
Przednia opona Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL)
Tylna opona Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Przednie zawieszenie-Półaktywne Showa 49 mm USD.
Skok koła 200 mm skok.
Półaktywny amortyzator Showa typu monoshock z elektroniczną regulacją napięcia wstępnego z nową funkcją APR. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ona obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia.
Skok koła 200 mm.
Przedni hamulec-Monoblokowe radialne zaciski Brembo M4.30 Stylema, OC-ABS, 320 mm podwójne pływające tarcze. Z radialną pompą hamulca Magura HC1 z oddzielnym zbiornikiem.Tylni hamulec Pojedyncza tarcza 282 mm z zaciskiem Brembo, OC-ABS. Tylny główny cylinder z osobnym zbiornikiem.
Przyrządy:
Kolorowy 7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity SystemWymiary oraz masaSzerokość kierownicy- 849 mm (982 mm z handbarami) mm.
Wysokość bez lusterek- 1487 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1547 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm.
Wysokość siedzenia- 875/895 mm z możliwością regulacji mm.
Rozstaw osi 1560 mm
Sprzedając wystawiam Fakturę VAT 23%.Cena 79 900 zł brutto, nie obejmuje wyposażenia dodatkowego (kufry ze stelażami, osłona ośki, osłona reflektora, deflektor, górny gmol, akcesoryjna osłona silnika, zamontowana będzie seryjna osłona dla modelu GT), akcesoria te montuje na kolejnym identycznym egzemplarzu.
Cena 79 900 zł.
bottom of page